PALAUTUS/PERUUTUSOIKEUS

PALAUTUS/PERUUTUSOIKEUS

Tarjoamme 14 päivän avoimen palautusoikeuden, mikä tarkoittaa, että sinulla on 14 päivää aikaa pyytää rahasi takaisin.
Palautuksen tekemiseksi tarvitset kuitin ja/tai muun todisteen siitä, että olet ostanut tuotteen meiltä. Ota meihin yhteyttä osoitteessa nordklover@gmail.com aloittaaksesi palautusprosessin.
Jos palautuksesi hyväksytään, lähetämme sinulle ohjeet siitä, miten ja minne paketti lähetetään. Tuotteita, jotka palautetaan meille ilman etukäteen tehtyä palautuspyyntöä, ei hyväksytä.
Voit aina ottaa meihin yhteyttä mahdollisissa palautuksiin liittyvissä kysymyksissä osoitteessa nordklover@gmail.com.

Vahingot ja ongelmat:
Tarkistathan tilauksesi heti sen vastaanottamisen jälkeen. Ota meihin välittömästi yhteyttä, jos tuote on viallinen, vaurioitunut tai jos olet saanut väärän tuotteen, jotta voimme arvioida ongelman ja korjata sen.

Poikkeukset/ei-palautettavat tuotteet:
Tietyntyyppisiä tuotteita ei voi palauttaa, kuten helposti pilaantuvia tuotteita (esimerkiksi ruoka, kukat tai kasvit), mittatilaustuotteita (kuten erikoistilauksia tai personoituja tuotteita) ja henkilökohtaisia hygieniatuotteita (kuten kauneudenhoitotuotteita).
Emme myöskään hyväksy vaarallisten aineiden, syttyvien nesteiden tai kaasujen palautuksia. Ota yhteyttä, jos sinulla on kysymyksiä tai huolenaiheita tietyn tuotteen osalta.
Valitettavasti emme voi hyväksyä alennustuotteiden tai lahjakorttien palautuksia.
Nopein tapa varmistaa, että saat haluamasi tuotteen, on palauttaa kyseinen tuote. Kun palautus on hyväksytty, voit tehdä erillisen tilauksen uudesta tuotteesta.

Hyvitykset:
Ilmoitamme sinulle, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksesi, ja kerromme, onko hyvitys hyväksytty vai ei. Jos hyvitys hyväksytään, rahat palautetaan automaattisesti alkuperäiselle maksutavalle.
Huomaa, että pankilla tai luottokorttiyhtiöllä voi kestää jonkin aikaa käsitellä ja kirjata hyvitystä. Tämä voi koskea myös mahdollisia 2-vuotisia saatavia.