TOIMITUS JA PALAUTUKSET.
Mitä toimituskulut ovat?:
Meillä on ilmainen toimitus.
Milloin saan tilaukseni?
Lähetämme tuotteet 2-5 arkipäivän kuluessa.
Toimitusaika on arviolta 7–15 arkipäivää* suurten tilausmäärien ja juhlapyhien aikana.
Mistä lähetätte?:
Tavoitteenamme on keskittyä kansainvälisille markkinoille ja tarjota toimituksia EU:n ulkopuolella sijaitsevista varastoista. Näin mahdollistamme nopeat toimitusratkaisut, asuinpaikastasi riippumatta.
Voinko tehdä muutoksen varaukseeni?
Voimme muuttaa tilaustasi, jos paketti ei ole vielä lähetetty. Jos olet saanut seurantakoodin sähköpostitse, on liian myöhäistä tehdä muutoksia, sillä paketti on jo matkalla sinulle.
Seuranta jokaiselle tilaukselle!
Tarjoamme seurantakoodin jokaiselle tilaukselle. Seurantakoodi on saatavilla, kun tuotteesi on lähetetty. Tarkistathan roskapostikansion.
Mitä tapahtuu kadonneille tai toimittamattomille paketeille?
Jos pakettisi ei ole saapunut arvioituun toimitusaikaan mennessä, käytä "seuraa tilaustani" -toimintoa ja odota sitten muutama ylimääräinen päivä, sillä paketti on todennäköisesti matkalla.
Palautus-/hyvitysohjeita varten:
Jotta tuote voidaan palauttaa, sen on oltava samassa kunnossa kuin sen vastaanottaessasi, käyttämätön tai uudenveroinen, etiketeillä varustettu ja alkuperäispakkauksessa. Tarvitset myös kuitin tai ostotodistuksen.
Palautuksen aloittamiseksi voit ottaa meihin yhteyttä täällä olevan yhteydenottolomakkeen kautta (tai "ota yhteyttä" -painikkeen alta). Tuotteita, jotka lähetetään takaisin ilman etukäteen pyydettyä palautusta, ei hyväksytä. Asiakas on vastuussa palautuskuljetuksesta takaisin meille.
*Työpäivien määrä on vain arvio, joka perustuu historiallisiin tietoihin. Suuremmilla volyymeilla työpäivien määrä voi olla ilmoitettua korkeampi.